Yaklaşımımız
İşe ne ad verilirse verilsin özünde ticari bir alışveriştir. İşletmeler kar elde etmek ve büyümek isterler. Müşteriler elde ettikleri hizmetin karşılığını ödemeye hazırdırlar. Müşteri merkezli bir yaklaşım bize müşterilerimizin taleplerini ve beklediği hizmetin karşılığını alacaklardır. Bu anlayışın merkezinde kar yaratmak değil “müşteri değeri yaratmak” yatıyor. Bu hizmetin bir yan amacı ise kar elde edilmektedir.
Müşteri odaklı hizmet anlayışımız, ürün/kalite değerinden müşteri değerine evrimleşme gerektirir.
Yeniliğe açık alışılmışın dışında olan inovasyona yön veren ürün farklılaşması ya da ürünlerin teknolojik olarak gelişimi yatırıma açık araştırma ve geliştirmeyi ilham alan yeni değerleri yaratmaktır.
Karşılıklı ilişkiyi ve etkileşimi gerektiren beraberlik sürecidir. En temelde ise “müşteri odaklı” olmaktan önce “insan odaklı” bir şirket olmayı gerektirir.
“İnsan odaklı” şirket olmak “müşteri odaklı” olmayı da içerir ancak bunu da kapsayarak aşan ve şirketin çalışanlarını da içine alan daha geniş bir yaklaşımdır. “İnsan odaklı” olmak, müşteriler, çalışanlar, ilişkide olunan bayi ve tedarikçiler, giderek henüz müşterimiz olmayan gelecekteki müşterilerimizi de kapsayacak şekilde “insan”ı varoluş amacının merkezine koymaktır.